.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیشرفت ۳۵ درصدی پروژه‌های خودمالک مسکن ملی
معاون مسکن و ساختمان راه و شهر سازی مازندران از پیشرفت فیزیکی ۳۵درصدی پروژه‌های خودمالک نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سیدعباس رهگشای گفت: ساخت پنج‌هزار واحد مسکونی در قالب طرح خودمالکی نهضت ملی مسکن بر اساس گزارش‌های میدانی کارشناسان و بازرسان بانک‌های عامل تسهیلات دهنده در مازندران تاکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

او می‌گوید:از مجموع ۱۵۲ هزار واحد مسکونی که قرار است طی چهار سال در مازندران در قالب نهضت ملی مسکن ساخته شود حدود ۳۵ هزار واحد آن خودمالک است که از این تعداد اکنون پنج‌هزار واحد با پیشرفت فیزیکی مطلوب و طبق زمان‌بندی در نظر گرفته شده در دست ساخت است.

به گفته رهگشای تسهیلات مسکن در قالب خودمالکی نهضت ملی مسکن در سه گام و بر اساس پیشرفت فیزیکی طرح به متقاضیان پرداخت می‌شود و تاکنون بیش از ۴۷۲ میلیارد تومان با همراهی بانک‌های عامل به عنوان بخش اول اعطای تسهیلات به پنج هزار متقاضی این طرح در استان پرداخت شد.

او می‌گوید: در ادامه اجرای طرح نهضت ملی مسکن، عملیات ساخت هفت هزار واحد مسکونی دیگر تا پایان ماه مرداد در استان آغاز خواهد شد و برای پرداخت بخش اول تسهیلات در این طرح با همراهی پنج بانک عامل حدود ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

رهگشای تامین بموقع زمین و واریز وجه آورده شخصی ۴۰ میلیون تومانی به حساب وزارت راه و شهرسازی را ۲ شرط اصلی در اعطای تسهیلات خودمالکی نهضت ملی مسکن و آغاز اجرای طرح از سوی متقاضی برشمرد.

او می‌گوید: شهروندان بعد از انجام مراحل نام‌نویسی و بارگذاری مدارک، در ارتباط با واریز آورده شخصی کم کاری نکنند و طبق زمان‌بندی که ادارات شهرستانی راه و شهرسازی در نظر می‌گیرند، روند اداری را انجام دهند.

رهگشای درباره پراکنش جغرافیایی دریافت‌کنندگان تسهیلات خودمالکی و ساخت خانه در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های مازندران نیز گفت: در زمان حاضر حدود ۵۰۰ واحد مسکونی در قالب این طرح در ساری، یکهزار واحد مسکونی در بابل، ۸۰۰ واحد مسکونی در آمل، ۸۰۰ واحد در قائمشهر و حدود یک هزار و ۹۰۰ واحد مسکونی هم در دیگر شهر‌های استان در حال ساخت است.
او دلیل پیشتازی شهروندان بابلی، آملی و قائمشهری در دریافت تسهیلات خودمالکی نهضت ملی مسکن را تامین بموقع آورده شخصی و همچنین تعیین تکلیف زمین و طرح در حال ساخت اعلام کرد.

میزان تسهیلات خودمالکی در طرح نهضت ملی مسکن برای متقاضیان مرکز استان ۳۵۰ میلیون تومان و برای متقاضیان دیگر شهرستان‌ها هم ۳۰۰ میلیون تومان است.

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.282 seconds.